Στον παραθαλάσσιο οικισμό του Νοτίου Πηλίου, την Άφησσο, προτείνεται η αναδιαμόρφωση υφιστάμενης πέτρινης κατοικίας και μεταγενέστερης προσθήκης σε κατοικίες εφήμερης διαμονής τουριστικής εγκατάστασης.
Βασικός στόχος του σχεδιασμού αποτέλεσε η ευελιξία και η διαμόρφωση χώρων που θα προσφέρουν μια άνετη και ταυτόχρονα λειτουργική χρήση.
2ος διαχωρισμός του χώρου η διαμόρφωση μίας μικρής μεζονέτας δημιουργώντας έτσι τη σύνδεση των δύο πατωμάτων που δεν υπήρχε προηγουμένως με δεύτερο λειτουργικό και ζεστό χώρο.
Διαχειριζόμενοι τους περιορισμούς (φωτισμός, αερισμός, προσβασιμότητα) και μετατρέποντάς τους σε ευκαιρίες, επιλέχθηκε ο κατακόρυφος διαχωρισμός της πέτρινης κατοικίας και η δημιουργία δύο μεζονετών που επικοινωνούν με εσωτερική σκάλα. Ο διαχωρισμός της κατοικίας σε επίπεδα (στο κάτω επίπεδο κουζίνα και καθιστικό και στο επάνω επίπεδο μπάνια και υπνοδωμάτιο) δίνει τη δυνατότητα ταυτόχρονων δράσεων στις λειτουργίες των χρηστών στη μονάδα διαμονής. Κατανοώντας τις ανάγκες των σύγχρονων τουριστών σχεδιάστηκαν χώροι που να μπορούν να εξυπηρετούν ένα πυκνό 24ώρο όχι μόνο τους θερινούς μήνες αλλά όλο το χρόνο. Για το λόγο αυτό οι υγροί χώροι (κουζίνες και μπάνια) είναι ικανοί ώστε να φιλοξενήσουν δράσεις που αφορούν και την εσωτερική διαβίωση στο χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο σχεδιασμό των μπάνιων ώστε πολλαπλές λειτουργίες να μπορούν να ενυπάρχουν σε κοινούς χώρους.
Η βασική ιδέα της διαμόρφωσης της προσθήκης είναι η δυνατότητα φιλοξενίας σε ξεχωριστούς χώρους αλλά ταυτόχρονα η επίτευξη του απαραίτητου φωτισμού του κύριου χώρου καθημερινής διαβίωσης. Έτσι επιλέχθηκε ο σχεδιασμός ανοιχτής κουζίνας ώστε να εκμεταλλευτούμε το παράθυρό της και επιπλέον ένα ευέλικτο διαχωριστικό αντί τοιχοποιίας για το ένα υπνοδωμάτιο ώστε και να παρέχεται ο απαραίτητος φωτισμός αλλά και να μεγαλώνει ο χώρος μέσω του ανοιγόμενου πανέλου την ημέρα.
Κοινός παρονομαστής των επιλογών αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και εσωτερικής διαμόρφωσης ήταν ο συγκερασμός της παραδοσιακής φυσιογνωμίας της περιοχής και ταυτόχρονα του σύγχρονου τρόπου ζωής του τουριστικού target group.